facebook
Grupa KKI-BCI
28
Mar

Przerwa techniczna 28/29.03.2020 r.

Informujemy, że w nocy z 28/29.03.2020 r.  przeprowadzane będą prace administracyjne. W związku z tym mogą wystąpić przerwy w dostępie do części naszych serwerów. Przepraszamy za powstałe utrudnienia. Biuro Obsługi Klienta

19
Mar

Przywrócenie działania usług.

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że po problemach z macierzą od dnia 18.03 wszystkie usługi działają poprawnie. Występowanie ewentualnych problemów prosimy zgłaszać na support@kki-bci.pl Pragniemy przypomnieć, że w związku z pracą zdalną linia telefoniczna często jest zajęta.   Awarie zdarzają się każdemu, nawet nam.  Nigdy do tej pory nie doświadczyliśmy tak dużego problemu w naszej infrastrukturze. Pracowaliśmy nieprzerwanie przez ten czas,

Czytaj dalej

18
Mar

Niedostępność paneli 11 i 22 aktualizacja

Szanowi Państwo,   Nadal staramy się przywrócić działanie paneli 11 i 22. W chwili obecnej przywracane są dane z backupu. Z uwagi na dużą ilość połączeń telefonicznych prosimy o wiadomości mailowe. Na wszystkie odpowiadamy w miarę możliwości na bieżąco. Nasi pracownicy z uwagi na stan epidemiczny pracują podobnie jak Państwo zdalnie i muszą korzystać z łącz prywatnych, które nie zawsze

Czytaj dalej

17
Mar

Brak dostępności usług paneli 11,14 i 22.

Z przykrością informujemy, iż w związku z awarią jednej z macierzy dyskowej w chwili obecnej nie działają poprawnie usługi z paneli 11,14 i 22. Cały czas trwają pracę nad przywróceniem poprawności działania usług. O postępach prac będziemy Państwa informować na naszej stronie.   Aktualizacja 15:10 : Informujemy, że panel 14 działa już poprawnie. Pracujemy cały czas nad pozostałymi usługami.  

Czytaj dalej

16
Mar

Praca zdalna – w dniach 16-25 marca 2020

Szanowni Państwo,   W związku z obecną sytuacją epidemiczną Biuro Obsługi Klienta pracuje od dnia dzisiejszego zdalnie. Wszelkie zgłoszenia prosimy wysyłać mailowo na adres bok@kki-bci.pl lub support@kki-bci.pl. Z uwagi na duże obciążenie operatorów sieci teleinformatycznej kontakt telefoniczny może być utrudniony.   pozdrawiamy Zespół Grupy KKI-BCI

15
Mar

Przerwa w dostępie do części usług, informacja.

Szanowi Państwo, W dniu dzisiejszym 15.03.2020 doszło w naszej infrastrukturze do awarii serwerów, która dotknęła znaczną część naszych użytkowników. Zdajemy sobie sprawę, że brak działającej poczty e-mail jest uciążliwy, zwłaszcza w aktualnym stanie zagrożenia epidemicznego. Staraliśmy się jak najszybciej uruchomić poprawne działanie naszych usług, jednak wiemy, że przerwa i tak była zbyt długa. Przykro nam, że w tym czasie nie

Czytaj dalej

24
Lut

Przypomnienie o zmianach w rejestracji domen .pl.

Przypominamy, że od 8 stycznia 2020 r. NASK wycofał możliwość rezerwacji domen .pl. Rejestracja domen .pl. odbywa się na zasadach „kto pierwszy ten lepszy” bez możliwości, jak do tej pory, 14 – dniowego okresu rezerwacji. Prosimy pamiętać o zmianach w przypadku rejestracji nowych domen. Więcej szczegółów dotyczących zmian znajduje się na stronie NASK oraz poniżej. „Wycofanie rezerwacji Przypominamy, że 8

Czytaj dalej

31
Gru

Godziny pracy biura – Sylwester 2019

Szanowni Państwo, W dniu 31.12.2019 roku (Sylwester) Biuro Obsługi Klienta będzie czynne w godzinach 08:00-13:00. W pilnych sprawach prosimy o kontakt na adres: support@kki-bci.pl.   Życzymy wspaniałej zabawy i Szczęśliwego Nowego Roku!!!   BOK Grupa KKI-BCI Sp. z o.o.

10
Gru

Zmiana cennika kont e-mail

Informujemy, że z dniem 01 stycznia 2020 r. zmianie ulega cena za utrzymanie kont e-mail. Nowe ceny dostępne są w cenniku pod adresem: https://kki.pl/konta-pocztowe/

24
Wrz

Planowana niedostępność serwisów 26.09-27.09.2019 r.

Informujemy, że w nocy z czwartku 26.09.2019 r. na piątek 27.09.2019 r. w godzinach 21:00-8:00 z uwagi na przeprowadzane prace administracyjne niedostępne będą wszystkie usługi na serwerach kki.pl. W tym czasie logowanie do poczty oraz zarządzanie usługami nie będą możliwe. Wiadomości e-mail nie będą przyjmowane przez serwery pocztowe. W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usług po zakończeniu prac prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Przepraszamy za

Czytaj dalej